loading...
پی سی دانلود
محمد مهدی مصباحی بازدید : 43 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

SVG مخفف Scalable Vector Graphic به معنای "نگاره‌سازی برداری مقیاس‌پذیر" می باشد و زبانی‌ست از نوع اکس‌ام‌ال که به منظور ایجاد، انتشار، و کار با گرافیک دوبعدی و نیز کاربردهای گرافیکی بر روی اینترنت ایجاد گردیده است. به عنوان استانداردی جدید از سوی کنسرسیوم وب جهان‌شمول (W3C)، اس‌وی‌جی باعث کوچک‌تر گردیدن، سریع‌تر بودن، و تعاملی‌تر (interactive) شدن اسناد دربردارندهٔ گرافیک و انیمیشن بر روی وب می‌گردد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 182 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

سومین نسخه از کارتون زیبا و خاطره انگیز و ماندگار سیندرلا که نسخه اول آن در سال 1950 با موفقیت بسیاری روبرو شد. انگار این نامادری و خواهر خوانده های سیندرلا نمی خواهند دست از سرش بردارند! نامادری بدجنس سیندرلا، جادویی را بکار برده است که باعث می شود تا تمام کارهایی را که پری مهربان برای سیندرلا انجام می دهد بصورت بالعکس عمل کنند! اما بعد از نابودی تمام این جادوها سیندرلا ...

محمد مهدی مصباحی بازدید : 206 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

اجراهای زنده بصری که با نام VJ شناخته می شوند در دهه گذشته بسیار محبوب شده اند.
Resolume Avenue که یک نرم افزار VJ است، ابزار پیچیده ای است که دست شما را در اجراهای زنده بصری (VJ) و ایجاد ویدئو های مختلف همراه با موسیقی باز خواهد گذاشت. Avenue ابزاری برای وی جی ها، AV performer ها و آرتیست های ویدئویی می باشد. رابط کاربری این نرم افزار در ابتدا ممکن است برای شما پیچیده باشد اما با کمی تمرین متوجه می شوید که کار کردن با آن بیش از حد دشوار نیست. این نرم افزار دارای ویژگی هایی است که امکان ایجاد ویدئوهای منحصر به فرد را برای شما فراهم خواهد کرد. این نرم افزار شامل چندین ابزار مختلف برای تغییر ویدئوها می باشد. همچنین در این نرم افزار تعدادی افکت صوتی چون including an equalizer, bitcrusher و  flanger در دسترس شما قرار می گیرد. امکان اضافه کردن چندین افکت ویدئویی چون Wave Warp, Shift Glitch, Shift RGB, Distortion, Mirror و Add Subtract نیز فراهم شده است که می توانید آن ها را فقط به تعدادی از لایه ها محدود کرده و یا بر روی کل ویدئو اعمال کنید.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 79 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 75 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)
(92/3/5) تغییرات:

- آپدیت های آفیس 2013 تا تاریخ مه 2013 اضافه گردید!
- نسخه Volume Licence اضافه گردید، راهنمای فعال سازی نسخه قبلی در صفحه کرک آفیس 2013 موجود است!

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 32 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

برای اولین بار در میان سایتهای ایرانی پی سی دانـلود تقدیم می کند!

بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. این بسته محیط نرم افزار های:
- Microsoft Office Excel 2013
- Microsoft Office OneNote 2013
- Microsoft Office Outlook 2013
- Microsoft Office PowerPoint 2013
- Microsoft Office Word 2013
را به فارسی تغییر خواهد داد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 89 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

مجید اخشابی بدون تردید از جوانان فعال، با استعداد و موفق در عرصه هنر موسیقی کشورمان است که افتخار همکاری با استادانی چون محمدعلی معلم، فریدون شهبازیان، همایون خرم و بسیاری از هنر مندان صاحب نام دیگر تجربیات ارزنده ای را برای وی به ارمغان آورده است.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 44 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

علیرضا عصار، یکی از بهترین خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ ایرانی است.او معتقد است خوانندگی جزو بهترین و راحت ترین راه برقراری ارتباط با شنونده است. چرا که خواننده از شعر و موسیقی بهره می برد و از این طریق می تواند با صدای خود به سادگی احساس خود را به مخاطب انتقال دهد. و از سوی دیگر در یک اکیپ موسیقی فقط خواننده است که گویش دارد و متکلم به حساب می آید . از همین رو خواننده بیش از سایر اعضای گروه مطرح شده و به چهره شاخص تبدیل می شود.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 66 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

PRS Password Recovery Software نرم افزاری فوق العاده ایست که برای بازیابی پسوردهای وارد شده در بیش از 40 برنامه عمومی و پرکاربرد چون مرورگرهای گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپرا و ... طراحی شده است. اگر شما پسوردهای خود را فراموش کرده اید نرم افزار PRS واقعاً می تواند در پیداکردن و ریکاوری آن به شما کمک کند. همچنین در این برنامه می توانید پسوردهای نشان داده شده را در یک فایل متنی، CSV Comma Delimited، Excel Workbook، Access Database، Web Page یا به صورت داده XML ذخیره کرده، پرینت بگیرید و یا در کلیپ بورد کپی کنید.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 61 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 11,661