loading...
پی سی دانلود
محمد مهدی مصباحی بازدید : 50 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 79 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

Virtual DJ Studio یک نرم افزار ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 67 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

Boris RED نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد ترکیبی از عنوان ها و متن های سه بعدی و ایجاد افکت ها و انیمیشن های حرفه ای برای ارائه عملکردی بی نظیر به برنامه های ویرایش کننده ویدئوی از شرکت های Adobe،Avid،Apple،Sony و غیره ...می باشد. یک ابزار ضروری برای تولید و پخش حرفه ای که طیف وسیعی از ویژگی های مناسب به همراه موتورمجزای برنامه برای رندرینگ کردن، تولید متن، نقاشی، آبجکت های وکتور و ...را در اختیار شما قرار می دهد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 53 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 122 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 53 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

VideoMach یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه کار روی فایل های ویدیویی است که امکاناتی را برای تبدیل تصاویر به فایل ویدیویی، تبدیل قطعات ویدیویی به عکس، افزودن صدا به انیمیشن ها، جداسازی صدا از فیلم، افزایش و یا کاهش سرعت ویدیو، تغییر سایز دادن، برش و چرخاندن را در اختیار شما قرار می دهد. VideoMach در اغلب موارد برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین Render نمودن فایل های سه بعدی، عکس برداری های سریع، ویدیوهای مربوط به بازی های کامپیوتری و متوقف سازی انیمیشن ها کاربرد فراوان دارد. این نرم افزار از فرمت های رایج و استاندارد AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM  و ... پشتیبانی می کند.
در واقع با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF ،BAYER ،CINE را به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, FLC, GIF و ... تبدیل نموده و یا ویدیو های OGV برای وب سایت خود بسازید.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 103 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

این داستان سفری طولانی است. سفری 5 ماهه به دور تا دور زمین، كشف 80 مورد از با ارزش ترین گنجینه های ساخت بشر، افشای رازی كه بشر بیش از هزاران سال با خود داشته است تا چنین آثار هنری باورنكردنی را خلق نماید. سفری مهیج و در عین حال عجیب در مدت 150 روز به شش قاره و 40 كشور از جمله پرو، مکزیک، آمریکا، ژاپن، ایران و ... سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 197 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

مستندی بسیار جذاب و دیدنی از شبکه History در مورد رازهای کره زمین!
How the Earth Was Made مستندی است که به بررسی چگونه ساخته شدن سیاره ما و چیزهایی که درون آن است می پردازد.  هر سوالی که در مورد نحوه پیدایش زمین، کوهستان ها، زمین لرزه ها، اوقیانوس ها و ... دارید در این مجموعه جوابش را خواهید یافت.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 38 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.

محمد مهدی مصباحی بازدید : 56 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 518
  • بازدید کلی : 11,679